Polsat z telewizją śniadaniową trzy razy w tygodniu? "Pracujemy"
Były reporter "Wiadomości" wrócił do Telewizji Polskiej
„Hotel Paradise” zyskał ponad 40 tys. widzów w TVN7
Hity z radia i streamingu oraz jubileusze na festiwalu Polsatu
Nowość na 87. kanale naziemnej telewizji cyfrowej
Nadawca nowej stacji naziemnej ma niemal million zł zysku
W TV Republika kolejna osoba z „Wiadomości”. Wydaje „Dzisiaj”
Rosyjskie media z zakazem nadawania w całej UE
Oto zapowiedź nowego serialu „Diuna: Proroctwo” od serwisu Max. Efekty jak w filmie
Oto laureaci nagród money.pl w tym roku
Intelektualne spa oraz o roli nowych mediów, dezinformacji i AI. Relacja z Patronite Forum 2024
KRRiT ściągnęła 10 tys. zł grzywny od YouTuberki
Amazon zamówił serial „Tomb Raider” od Phoebe Waller-Bridge
Sztuczna inteligencja opanuje wyszukiwarkę Google'a. Internautów czeka nowa jakość
Marcin Dobski z dnia na dzień zakończył współpracę z Salonem24
InPost podwoił zysk. W Polsce inwestuje mniej
Frisco zyskuje na zamknięciu konkurenta. 26 proc. więcej klientów
Ellen DeGeneres wraca na Netflix z nowym programem komediowym
Brak porozumienia w Bauerze. Do akcji ma wkroczyć mediator
Wydawca „Do Rzeczy” zmienia status prawny. Jego właściciel szykuje nową strategię
Izba Wydawców Prasy z mocnym apelem do rządu. Ma dość "ręcznego sterowania"
„Tygodnik Podhalański” z kontem na Patronite
„Rzeczpospolita” i „Parkiet” znów z zyskiem. Rosną w internecie
Komisja Europejska o dezinformacji w Polsce. "Rosja ma specjalną strategię dla każdego państwa"
Rosyjskie media z zakazem nadawania w całej UE
Burda Media Polska zmienia strukturę. Odeszła szefowa HR
Wyborcza z szefową komunikacji i PR. Pracuje w "GW" od dekady
Intelektualne spa oraz o roli nowych mediów, dezinformacji i AI. Relacja z Patronite Forum 2024
Marcin Popiel na nowym stanowisku w Ströer Polska
Domańska, Musiał, Drzymalska „nie mówią o seksie” w kampanii Storytel i SEXEDPL
Wniosek o upadłość europejskiego giganta odzieżowego. Setki pracowników stracą pracę
Poznań z nowym logo i strategią komunikacji. Nie wszystkim się podoba
Postproducentowi „Wiedźmina” szkodzą silna konkurencja i słaby dolar. Zapowiada oszczędności
17 proc. więcej na reklamy telewizyjne. Wielki wzrost TV Republika
Żabka dostarczy zakupy nawet w 15 minut. „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”
Agata Grotowska nową dyrektorką marketingu i PR w Mazda Motor Europe