Wpływowi 2024 2024-10-28
0

Laureaci o nagrodach Wpływowi 2024

Mateusz Kowalczyk, CEO i założyciel Foodsi (w środku) podczas gali Wpływowi 2024 Mateusz Kowalczyk, CEO i założyciel Foodsi (w środku) podczas gali Wpływowi 2024

Podczas gali wieńczącej plebiscyt Wpływowi 2024 portalu Wirtualnemedia.pl przyznano nagrody w sześciu kategoriach. Jak skomentowali to laureaci?

O nagrodach w plebiscycie Wpływowi 2024 zdecydowało jury, w którego składzie byli redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl Patryk Pallus jako przewodniczący, a także Izabela Albrychiewicz (CEO GroupM Poland), Marek Aleksandrowicz (wicedyrektor biura reklamy i marketingu ds. internetu i mediów interaktywnych w Telewizji Polskiej), Jacek Amsterdamski (członek zarządu, chief operating officer w Wirtualna Polska Media), Marcin Bogłowski (group vice president - marketing, insights and data w Warner Bros. Discovery), Jacek Kotarbiński (doktor ekonomii i finansów, ekonomista, marketer) i Paweł Sołtys (prezes Radia 357).

W kategorii Produkt nagrodzona została firma Polski Standard Płatności za system płatności BLIK. - Zawsze cieszymy się, że jesteśmy dostrzegani, bo w życiu codziennym używacie nas Państwo do codziennych zakupów, transakcji. Rozwijamy się bardzo dynamicznie i jesteśmy dumni, że po sukcesie w Polsce mamy szansę rozwijać się na innych rynkach, wspomnianej Rumunii, ale także i Słowacji - podkreślił, odbierając statuetkę, Adam Kokoszkiewicz, dyrektor departamentu sprzedaży w Polskim Standardzie Płatności.

Nagrodę w kategorii Inwestycje przyznano Volvo Car Poland za uruchomienie w Krakowie centrum rozwoju i oprogramowania systemów samochodowych Volvo Car Tech Hub. Przemysław Berendt, wiceprezes i head of Tech Hub Poland w Volvo Car Poland, zaznaczył, że obecnie w centrum pracuje już ponad 200 inżynierów. Docelowo ma być ich kilka razy więcej.

- Jako lokalny patriota jestem bardzo dumny, że ten projekt wylądował w Krakowie i w Polsce, bo firma rozważała wiele innych lokalizacji - podkreślił Berendt.

W kategorii Zrównoważony rozwój wyróżniona została aplikacja Foodsi pomagająca ratować żywność przed zmarnowaniem. Myślę, że liczby mówią same za siebie: to już prawie 2 miliony pobrań aplikacji, a 700 ton żywności i ponad 5 milionów uratowanych posiłków. Idziemy po więcej - powiedział Mateusz Kowalczyk, CEO i założyciel Foodsi.

Dwie nagrody przyznano InPostowi: w kategoriach Marka i E-commerce. Rzecznik prasowy firmy Wojciech Kądziołka dziękując za nagrody, przywołał Rafała Brzoskę, założyciela i szefa firmy. - Rafał Brzoska zawsze powtarza, że tego typu wyróżnienia to sukces i skutek pracy wielu tysięcy pracowników. Obecnie nie tylko w Polsce, ale także na w sumie dziewięciu rynkach europejskich - stwierdził.

Z kolei w kategorii Innowacje wyróżniona została firma OpenAI, która przygotowała i rozwija platformę sztucznej inteligencji ChatGPT.

Partnerami gali Wpływowi 2024 byli: Nextbike, Orlen, PwC Polska, Mediaboard i Teads.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas