Zalando, europejska internetowa wielomarkowa platforma modowa, wyznaczyła Crossmedia na swojego globalnego strategicznego partnera mediowego. Współpraca będzie koncentrować się na wzmocnieniu globalnej strategii, planowaniu i koordynacji rynku lokalnego, ponieważ Zalando nadal rozwija swoją działalność w Europie.
- W Zalando jesteśmy oddani kształtowaniu przyszłości mody i stylu życia w e-commerce w Europie. Współpraca z najlepszymi agencjami, takimi jak Crossmedia, wspiera nasze wysiłki na rzecz realizacji naszej wizji stania się paneuropejskim ekosystemem e-commerce - powiedział Ivan Ponce, dyrektor go-to-market marketing and media w Zalando. - Strategiczna wiedza Crossmedia i ich doświadczenie na rynkach europejskich odegrają ważną rolę we wspieraniu naszych ambicji, aby stać się wiodącym miejscem inspiracji modą i stylem życia.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zakres obowiązków Crossmedia będzie obejmował wsparcie 25 kluczowych rynków lokalnych w opracowywaniu planów medialnych opartych na globalnych wytycznych strategicznych. Będą również świadczyć usługi konsultacyjne i rozwijać spersonalizowaną i zwinną operację medialną.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Ostatnio obsługą mediową Zalando na 25 rynkach zajmowała się iProspect (dentsu). Agencja ta w Polsce zdobyła budżet tego klienta w przetargu na początku 2023 roku i w dalszym ciągu zajmuje się jego obsługą.