Sieć Kaufland wprowadza na rynek nową markę własną K-Carinura, oferującą gamę produktów premium dla czworonogów i innych zwierząt.
Karmy i akcesoria opracowane we współpracy z lekarzami weterynarii dopasowane zostały do potrzeb psów, kotów oraz mniejszych zwierząt, jak np. gryzoni. Produkty K-Carinura, będące rozszerzeniem popularnej marki K-Favourites, bazują recepturach, które wspierają zdrowie i dobre samopoczucie zwierząt.
– Zwierzęta domowe są częścią naszych rodzin, a ich dobrostan ma dla Polaków ogromne znaczenie. Dlatego aby wspierać zdrowy rozwój czworonogów, stworzyliśmy w Kauflandzie markę K-Carinura, która łączy wysoką jakość z przystępną ceną. Co więcej, w asortymencie tego brandu oprócz karmy znajdują się również artykuły takie jak żwirek dla kotów, a opakowania produktów z poszczególnych kategorii są zróżnicowane kolorystycznie, dzięki czemu klient może łatwiej znaleźć odpowiednią karmę dla swojego pupila. Wyróżnikiem produktów dla psów jest kolor granatowy, artykuły dla kotów oznaczone są kolorem fioletowym, a dla gryzoni – zielonym – mówi Piotr Pasierb, Dyrektor Pionu Zakupu w Kaufland Polska odpowiedzialny za tę kategorię.
W ofercie K-Carinura znajduje się szeroki wybór suchych i mokrych karm oraz przysmaków premium, dopasowanych do potrzeb zwierząt w różnych fazach życia - od szczeniaka po psa seniora. Ponadto wśród produktów dla kotów klienci znajdą karmę dla zwierząt po sterylizacji lub takich, które mają wrażliwy układ pokarmowy. Z kolei w ofercie dla gryzoni K-Carinura oferuje wszystko, co powinien zawierać zbilansowany pokarm królika, chomika lub świnki morskiej.
Sieć Kaufland ma ponad 240 sklepów w Polsce.