Reklama 2024-10-31
2

Kaufland z nową marką własną

Sieć Kaufland wprowadza na rynek nową markę własną K-Carinura, oferującą gamę produktów premium dla czworonogów i innych zwierząt. 

Karmy i akcesoria opracowane we współpracy z lekarzami weterynarii dopasowane zostały do potrzeb psów, kotów oraz mniejszych zwierząt, jak np. gryzoni. Produkty K-Carinura, będące rozszerzeniem popularnej marki K-Favourites, bazują recepturach, które wspierają zdrowie i dobre samopoczucie zwierząt.

– Zwierzęta domowe są częścią naszych rodzin, a ich dobrostan ma dla Polaków ogromne znaczenie. Dlatego aby wspierać zdrowy rozwój czworonogów, stworzyliśmy w Kauflandzie markę K-Carinura, która łączy wysoką jakość z przystępną ceną. Co więcej, w asortymencie tego brandu oprócz karmy znajdują się również artykuły takie jak żwirek dla kotów, a opakowania produktów z poszczególnych kategorii są zróżnicowane kolorystycznie, dzięki czemu klient może łatwiej znaleźć odpowiednią karmę dla swojego pupila. Wyróżnikiem produktów dla psów jest kolor granatowy, artykuły dla kotów oznaczone są kolorem fioletowym, a dla gryzoni – zielonym – mówi Piotr Pasierb, Dyrektor Pionu Zakupu w Kaufland Polska odpowiedzialny za tę kategorię.

W ofercie K-Carinura znajduje się szeroki wybór suchych i mokrych karm oraz przysmaków premium, dopasowanych do potrzeb zwierząt w różnych fazach życia - od szczeniaka po psa seniora. Ponadto wśród produktów dla kotów klienci znajdą karmę dla zwierząt po sterylizacji lub takich, które mają wrażliwy układ pokarmowy. Z kolei w ofercie dla gryzoni K-Carinura oferuje wszystko, co powinien zawierać zbilansowany pokarm królika, chomika lub świnki morskiej. 

Sieć Kaufland ma ponad 240 sklepów w Polsce. 

Autor: pp

Więcej informacji: Kaufland, marka własna

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas