Orlen poinformował, że nawiązał współpracę z Jarosławem Juszkiewiczem, który do niedawna był polskim głosem w Google Maps. - W dobie sztucznej inteligencji i algorytmów Orlen stawia na empatię i intuicję - czytamy w komunikacie. Poznaliśmy także szczegóły współpracy, jakie przekazała nam spółka.
- Nie wyobrażamy sobie, by tego głosu mogło zabraknąć. W dobie sztucznej inteligencji i algorytmów Orlen stawia na empatię i intuicję. Mamy przyjemność ogłosić, że nawiązaliśmy współpracę z Jarosławem Juszkiewiczem. Ten dobrze nam znany z licznych podróży głos, wesprze nasze projekty marketingowe i promocyjne - powiedziała Lidia Kołucka, dyrektor wykonawcza ds. sponsoringu w firmie Orlen.
Zapytaliśmy biuro prasowe polskiego giganta o szczegóły. - Potwierdzamy, że Orlen rozpoczął współpracę z lektorem Jarosławem Juszkiewiczem, który będzie od teraz jednym z „głosów" spółki. 29 października w polskich rozgłośniach radiowych rozpocznie się emisja spotów z udziałem lektora, reklamujących ostatni etap rekrutacji do programu sponsoringowego koncernu „Sportowy ORLEN". Rekrutacja do programu dla amatorskich klubów sportowych potrwa do 31 października - czytamy.
Zwolniony przez Google znalazł pracę w Orlenie
Kilka dni temu podawaliśmy, że lektor i dziennikarz radiowy Jarosław Juszkiewicz poinformował, iż nie będzie już głosem w polskiej wersji Google Maps. - Dziękuję za miliony kilometrów, które przejechaliśmy razem i za te wszystkie niezwykłe miejsca, które wspólnie odkrywaliśmy, gdy czasem wyprowadzałem was na manowce - powiedział.
Czytaj także: Orlen Paczka z pierwszym partnerem
Jarosław Juszkiewicz także w 357
Tak tłumaczył koniec współpracy z Google: „Sztuczna inteligencja ostatnio przetacza się przez świat ludzi pracujących głosem jak wielki walec. A ja mogę własnym, ludzkim głosem powiedzieć, chyba po raz ostatni: uśmiechnij się cudnie i kieruj się na południe, chociaż nie, kierujcie się także intuicją i sercem, bo tego jeszcze AI nie potrafi”.
Jarosław Juszkiewicz współpracuje także z Radiem 357. Jest współautorem audycji „Rzecz Technologiczna” i podcastów dokumentalnych. Pracował również dla polskiej sekcji BBC czy Polskiego Radia Katowice.