Reklama 2024-10-31
1

PZU „pasuje profesjonalistom” w nowej kampanii employer brandingowej

W październiku rozpoczęła się kampania employer brandingowa PZU, której celem jest budowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy dla specjalistów o różnorodnych kompetencjach w wielu obszarach biznesowych. 

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję kampanii pod hasłem „PZU – pasujemy profesjonalistom” po raz kolejny odpowiada agencja Focus Nation z grupy IF Nation Group, która realizowała poprzednią kampanię pod tym hasłem.

Trwająca właśnie kampania jest skierowana do profesjonalistów z różnych branż – osób, dla których ważne są rozwój zawodowy, przyjazne środowisko pracy, dobra atmosfera i zgrany zespół. Takie osoby powinny wybrać pracę dopasowaną do siebie, czyli pracę w PZU.

Kampania obejmuje działania na You Tube, gdzie emitowany jest spot filmowy (w wersjach 15-i 30-sek.) pokazujący cenne wyróżniki pracy w PZU.


Kampania wspierana jest w mediach społecznościowych (fb, Insta, LinkedIn) oraz na portalach wybranych pośredników pracy. Zaplanowano także emisję reklam Digital Out Of Home na nośnikach umiejscowionych na peronach drugiej linii warszawskiego metra.

Autor: jd

Więcej informacji: employer branding, Focus Nation, PZU

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas