Fabryka Marketingu wygrała przetarg Narodowego Centrum Kultury na kompleksową realizację kampanii promującej czytelnictwo i biblioteki - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Zaplanowana przez NCK kampania ma obejmować nośniki reklamy zewnęrznej, internet i mailing, prasę i portale internetowe oraz kino.
Zgłosiły się do niego 4 agencje: Sigma Bis (zaproponowała cenę 497,7 tys. zł), Euvic Media (890 tys. zł), Spire (732,1 tys. zł) i Fabryka Marketingu (360,8 tys. zł).
NCK do współpracy wybrało Fabrykę Marketingu.
Głównym celem kampanii jest zmiana nastawienia wobec czytelnictwa i bibliotek, wzmacnianie postawy proczytelniczej i wizerunku bibliotek jako nowoczesnych miejsc, otwartych na potrzeby różnych odbiorców.
Działania reklamowe mają objąć całą Polskę, z uwzględnieniem miast do 200 tys. mieszkańców. Będzie skierowana m.in. do studentów, osób aktywnych zawodowo, seniorów, bibliotekarzy, rodzin z dziećmi.