K2 przez dwa lata będzie obsługiwać serwisy internetowe PKO BP
Agencja K2 wygrała przetarg na obsługę i rozwój serwisów i aplikacji internetowych PKO Banku Polskiego. To rozszerzenie trwającej od roku współpracy agencji z bankiem obejmującej dotychczas strategię.
W ramach współpracy K2 będzie zajmować się dla PKO BP projektami rozwojowymi, bieżącą obsługą serwisów internetowych (w tym obsługą techniczną i utrzymaniem systemu, obsługą strategiczno-koncepcyjną, realizacją badań internetowych, w zakresie bezpośrednio związanym z realizowanymi zadaniami oraz pozycjonowaniem i optymalizacją serwisów internetowych pod kątem wyszukiwarek), a także konsultingiem i tworzniem projektów mobilnych.
Umowa została podpisana do końca lipca 2018 roku. Agencja K2 poinformowała o tym porozumieniu, ponieważ jego wartość przekracza 10 proc. kapitału własnego Grupy K2 za ub.r.
K2 pozyskała to zlecenie w przetargu ogłoszonym przez PKO BP w styczniu br. Nie podano, ile ani które inne firmy brały w nim udział.
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. strony Grupy PKO BBP zanotowały 6,26 mln realnych użytkowników i 387,8 mln odsłon.
W czerwcu br. PKO BP do obsługi reklamowej wybrał Agencję Warszawa, kończąc przed czasem współpracę z DDB&Tribal, oraz dom mediowy Havas Media (w miejsce Universal McCann).
Dołącz do dyskusji: K2 przez dwa lata będzie obsługiwać serwisy internetowe PKO BP