Dawid Kwiatkowski w nowej reklamie PKO BP
Wystartowała kolejna odsłona kampanii wizerunkowej PKO Banku Polskiego pod hasłem „Twoje potrzeby na pierwszym planie”. Spot reklamowy podkreśla zalety Autooszczędzania – funkcji, którą cenią młodzi klienci, a jego akcja toczy się na koncercie Dawida Kwiatkowskiego.
„Twoje potrzeby na pierwszym planie” to hasło reklamowe PKO Banku Polskiego. W kolejnej tegorocznej kampanii będzie nim promował usługi dodatkowe, z których mogą korzystać klienci, m.in. Autooszczędzanie. Kampanie podkreślają dopasowanie bankowych usług i narzędzi do codziennych, życiowych potrzeb klientów.
Akcja spotów toczy się na koncercie Dawida Kwiatkowskiego. Kampanii reklamowej towarzyszy promocja, w ramach której za otwarcie konta w PKO Banku Polskim można otrzymać do 500 zł zwrotu na rachunek. Kampania potrwa do 17 listopada
Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz kina w całej Polsce. W głównym, 30-sekundowym spocie promowana jest funkcja Autooszczędzania - jedna z usług dodatkowych cenionych wśród klientów. Oszczędzać można na 3 sposoby, określając w aplikacji mobilnej IKO lub serwisie transakcyjnym iPKO: stałą kwotę od każdej transakcji, procent od każdej transakcji, zaokrąglenie do pełnej kwoty (od 1 do 99 gr), np. klient płaci w sklepie 9,10 zł, bank zaokrągla transakcję do 10 zł - na wskazane konto trafi 90 gr.
Zaoszczędzone w ten sposób małe kwoty zasilają wybrane przez klienta konto.
Kampanii reklamowej towarzyszy promocja, która potrwa do końca grudnia. W jej ramach młodzi klienci do 18. roku życia, którzy otworzą Konto Dziecka lub Konto dla Młodych, mogą dostać 25 zł zwrotu na rachunek w każdym miesiącu przez 10 miesięcy. Łącznie można otrzymać nawet 250 zł. Z kolei klienci pełnoletni, którzy otworzą konto w PKO Banku Polskim mogą otrzymać nawet do 500 zł zwrotu na konto przy spełnieniu określonych warunków.
Kampania jest realizowana we współpracy z agencją kreatywną Cheil.
Dołącz do dyskusji: Dawid Kwiatkowski w nowej reklamie PKO BP