SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP ma nowego dyrektora departamentu komunikacji marketingowej

Michał Krejza objął stanowisko dyrektora departamentu komunikacji marketingowej w Banku PKO BP. Przez prawie 30 lat pracował w branży po stronie agencyjnej.  

Michał Krejza, fot. screen z linkdinMichał Krejza, fot. screen z linkdin

Michał Krejza to doświadczony menadżer zarządzający strukturami agencyjnymi w branży marketingowej. Przez ostatnie dwa lata kierował agencją eg+ worldwide. Wcześniejsze trzy lata był managing directorem agencji reklamowej The&Partnership.

W latach 2016-2022 związany z agencją Grey Group Poland, od 2019 roku pełniąc funkcję managing partnera. Rozwijał na nim współpracę z domami mediowymi z grupy WPP. 

Zobacz: Bank PKO BP z nowym szefem marketingu. Przeszedł z mBanku

W trakcie swojej niemal 30-letniej kariery w branży komunikacji marketingowej Michał Krejza pełnił wysokie stanowiska menadżerskie także w renomowanych agencjach reklamowych, takich jak McCann Worldgroup, Euro RSCG Digital Poland (dziś Havas) czy Saatchi & Saatchi Poland.

Jest absolwentem filologii angielskiej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

Dołącz do dyskusji: PKO BP ma nowego dyrektora departamentu komunikacji marketingowej

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jerzy Malczak
polityczna nominacja, ot tyle... zaczyna się dojenie..
odpowiedź
User
Bubba Smith
Spoko, że z rynku. Za kogo przyszedł?
odpowiedź
User
Bubba Smith
Spoko, że z rynku. Za kogo przyszedł?
odpowiedź