Wśród kanałów telewizyjnych zdecydowanym liderem zasięgowym w internecie jest TVN24. Na portalu Telewizji Republika ubyło więcej internautów niż w witrynie TVP Info, ale średni czas spędzony przez każdego wydłużył się do prawie dwóch godzin.
Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. portal TVN24.pl w wersji przeglądarkowej odwiedziło 9,08 mln użytkowników, czyli 30,59 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 22 minuty i 45 sekund.
TVN24.pl miał o ponad jedną trzecią odwiedzających więcej niż witryna Polsat News, która przyciągnęła 5,62 mln internautów (18,94 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 6 minut i 37 sekund.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Natomiast na portalu Telewizji Republika każdy z 1,08 mln użytkowników (3,63 proc. zasięgu) spędził średnio godzinę, 49 minut i 42 sekundy. W tej ostatniej statystyce serwis jest liderem z wynikiem kilka wyższym niż konkurenci.
Portal TVP Info, który po prawie miesięcznej przerwie przywrócono w połowie stycznia br., zanotował 949,2 tys. odwiedzających, 3,2 proc. zasięgu oraz 7 minut i 7 sekund przeciętnego czasu korzystania.
CZYTAJ TEŻ: Czołowe stacje z dużymi spadkami w telewizji naziemnej. TV Republika blisko TVP Info
W porównaniu do lutego TVN24.pl zyskał 192,8 tys. użytkowników (2,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 43 sekundy (3,1 proc.). Na portalu Polsat News liczba internautów zwiększyła się o 589,4 tys. (11,7 proc.), a przeciętny czas korzystania skurczył się o 33 sekundy (7,7 proc.).
Witryna Telewizji Republika zanotowała spadek o 155,5 tys. użytkowników (12,6 proc.) i wzrost średniego czasu korzystania o 10 minut i 27 sekund (10,5 proc.). Z kolei portal TVP Info stracił 36 tys. odwiedzających (3,6 tys.), za to przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o minutę i 6 sekund (18,3 proc.).