Do redakcji „Pulsu Biznesu” dołączają nowe osoby. Są to Kamila Wajszczuk i Stanisław Borawski. To kolejne, po ogłoszonym ostatnio rozwoju redakcji i działu marketingu, wzmocnienia zespołu „Pulsu Biznesu” oraz wydawnictwa Bonnier Business Polska. Redaktor naczelny Marcin Goralewski zapowiada, że to nie koniec zmian.
Tematyka energetyczna to specjalizacja Kamili Wajszczuk, która branżę energetyczną opisuje od niemal 10 lat. Przez ostatnie 2 lata pracowała w portalu 300Gospodarka, wcześniej między innymi w agencji ISBnews i w Warsaw Business Journal.
Nowe osoby w “Pulsie Biznesu”
Stanisław Borawski wzmocnił Puls Inwestora, sekcję skierowaną do osób chcących pomnażać swoje oszczędności. - Wróciłem do Polski po ponad pięciu latach pobytu za granicą. Studiowałem m.in. w Anglii i Holandii, a niedawno skończyłem swoją przygodę w Europejskim Banku Centralnym. W „Pulsie Biznesu” będę pomagał inwestorom wybierać najlepsze spółki w Polsce i za granicą – przekazał mediom Stanisław Borawski.
W ostatnim czasie do redakcji „Pulsu Biznesu” dołączyli także Łukasz Rawa, który opisuje wydarzenia na rynku FMCG, Gabriel Chrostowski, który wzmocnił dział analityczny, Jacek Perzyński, ekspert w dziedzinie międzynarodowej polityki gospodarczej Chin i krajów Azji Wschodniej, Magdalena Głowacka odpowiedzialna m.in. za start-upy oraz Marcin Dobrowolski, odpowiedzialny za serwis podcastowy. Ponadto stanowisko Chief Marketing Officera Bonnier Business Polska i „Pulsu Biznesu” objęła Anna Więckowska. Wraz z nią do zespołu na stanowisko Digital Growth Marketing Managera dołączyła Adrianna Szwangruber.
Czytaj także: Nowe podcasty “PB”
- Bardzo się cieszę, że będziemy razem pracowali i tworzyli profesjonalne medium skierowane do przedsiębiorców i inwestorów. To nie koniec naszych jesiennych wzmocnień – przekazał mediom Marcin Goralewski, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.