Reklama 2024-10-10
0

Mediaplus, Salestube, Labcon z kampanią Magic Leaves dla Dr. Beckmann

Agencje należące do Group One realizują najnowszą kampanię dla marki Dr. Beckmann promującą nową linię produktów Magic Leaves. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus we współpracy z Salestube i agencją Labcon. 

Najnowsza kampania Dr. Beckmann obejmuje trzy kategorie produktów: listki piorące, które dzięki nowej formule zapewniają jeszcze lepsze rezultaty, oraz dwie nowości na rynku – listki czyszczące do WC i uniwersalne listki czyszczące. Działania mające na celu zwiększenie świadomości oraz rozpoznawalności marki prowadzone będą do połowy listopada. 

Kampania Dr. Beckmann Magic Leaves obejmuje szerokie działania w kanałach digital (display, rich media, wideo), VOD, Paid Social oraz działania w modelu advocacy obejmujące influencer marketing oraz testy konsumenckie na portaflu Ofeminin, a także w kinach. 

Za realizację kampanii, strategie, planowanie i zakup mediów dla marki odpowiada agencja Mediaplus, będąca częścią Group One. W ramach modelu House of Communication, agencja współpracuje z Salestube, odpowiadającym za obszary paid social i programmatic oraz z agencją Labcon, zajmującą się obsługą mediów społecznościowych i współpracą z influencerami.

 

Autor: bg

Więcej informacji: dr Beckmann, Labcon, Salestube, Mediaplus

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas