Agencje należące do Group One realizują najnowszą kampanię dla marki Dr. Beckmann promującą nową linię produktów Magic Leaves. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus we współpracy z Salestube i agencją Labcon.
Najnowsza kampania Dr. Beckmann obejmuje trzy kategorie produktów: listki piorące, które dzięki nowej formule zapewniają jeszcze lepsze rezultaty, oraz dwie nowości na rynku – listki czyszczące do WC i uniwersalne listki czyszczące. Działania mające na celu zwiększenie świadomości oraz rozpoznawalności marki prowadzone będą do połowy listopada.
Kampania Dr. Beckmann Magic Leaves obejmuje szerokie działania w kanałach digital (display, rich media, wideo), VOD, Paid Social oraz działania w modelu advocacy obejmujące influencer marketing oraz testy konsumenckie na portaflu Ofeminin, a także w kinach.
Za realizację kampanii, strategie, planowanie i zakup mediów dla marki odpowiada agencja Mediaplus, będąca częścią Group One. W ramach modelu House of Communication, agencja współpracuje z Salestube, odpowiadającym za obszary paid social i programmatic oraz z agencją Labcon, zajmującą się obsługą mediów społecznościowych i współpracą z influencerami.