Wystartowała nowa odsłona kampanii „Różowy Patrol” Fundacji Onkocafe – Razem lepiej we współpracy z marką Gliss. Ma ona na celu dotarcie do Polek z informacją o konieczności regularnego samobadania i korzystania badań profilaktycznych, m.in. z USG i mammografii. Jedną z jej ambasadorek jest Małgorzata Rozenek – Majdan, certyfikowana Ambasadorka projektu „Różowy Patrol powered by Gliss”.
W jej aktualną odsłonę zaangażowały się ambasadorki m.in.: Agata Bińkowska, Anna Krok, Małgorzata Rozenek-Majdan, Wiesława Rybicka, Katarzyna Tyrajska i Małgorzata Witkowska. Wszystkie na co dzień spotykają się z setkami kobiet i edukują na fantomach, jak powinno wyglądać samobadanie piersi. Zachęcają do korzystania z badań profilaktycznych i wspierają kobiety w dotarciu do odpowiednich placówek medycznych w regionach.
W kampanii wykorzystano formaty video i reklamy statyczne. Działania obejmują pre-rolle na YouTube, kampanię w Meta oraz na stronach portali wydawnictw Agora i Burda Media Polska, kierujących do odświeżonej strony projektu www.rozowypatrol.pl. Można tam znaleźć informacje na temat profilaktyki raka piersi, szczegółowa instrukcję samobadania, mapę miejsc, w których działają Różowe Patrole, terminy bieżących spotkań oraz informacje, gdzie zgłaszać się w razie wykrycia zmian.
Za strategię, kreację i wdrożenie projektu odpowiada agencja Advalue, za zakup mediów dom mediowy Spark Foundry, a za komunikację w mediach Solski Communications.