Work-Room stworzyło identyfikację drogerii Hebe
Agencja kreatywna Work-Room wygrała przetarg na koncepcję identyfikacji drogerii Hebe, należącej do spółki Jeronimo Martins (właściciel sieci sklepów Biedronka).
W celu wykreowania nowego formatu drogerii Hebe, agencja Work-Room opracowała branding 360 w celu zdefiniowania multisensoryki w percepcji całej marki. Nowa jakość oznaczeń dotyczy m.in. wizji sklepu, atmosfery wnętrza oddziaływań sensorycznych, kształtu mebli, dźwięków i zapachów oraz spójnej identyfikacji wizualnej.
Wdrożona strategia nowego formatu Hebe obejmuje poszczególne działy sklepu (beauty expert, home & life, hebe loves babies, Wine tea & coffee), a także projekt wizualizacji zewnętrznej (witryny sklepowe) oraz wybranych elementów brandingowych znajdujących się na terenie sklepu.
Aktualnie Work-Room odpowiada za obsługę graficzną kreacji reklamowej i promocyjnej Hebe, skład DTP oraz produkcję materiałów reklamowych.
Za realizację koncepcji umeblowania sklepu oraz adaptacje wnętrz odpowiada firma architektoniczna New Store Europe Poland.
Dołącz do dyskusji: Work-Room stworzyło identyfikację drogerii Hebe