SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Provident zmienił agencję. Nowe reklamy „przy ulicy Finansowej”

Provident wybrał agencję reklamową Plej do kompleksowej obsługi w zakresie komunikacji marketingowej. W ramach tej współpracy marka rusza z nową platformą komunikacyjną „Przy ulicy Finansowej”. 

Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni, obejmującej zarówno tradycyjne kanały reklamowe, takie jak telewizja i internet, jak i działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok).

– Podstawą działań będzie nastawienie na interakcje z marką oraz budowanie silnej, długoterminowej więzi z odbiorcami, co jest zgodne z podejściem do komunikacji i strategią marki Provident. Naszym celem jest stworzenie nowoczesnej i spójnej platformy komunikacyjnej, która pozwoli nam jeszcze lepiej dotrzeć do naszych klientów i umocnić relacje z nimi. Współpraca z Agencją Plej daje nam pewność, że nasza marka będzie obecna z odpowiednim przekazem i wartościami tam, gdzie są nasi klienci – mówi Artur Zabielski, dyrektor pionu marketingu, członek zarządu Provident Polska. 

Zobacz: Marcin Żuchowski prezesem Provident Polska

Nowa platforma komunikacyjna Provident

Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy.

W ramach inauguracyjnej nową platformę kampanii reklamowej przygotowano dwa spoty reklamowe. Pierwszy zaprasza widza na ulicę Finansową, gdzie poznać można plany, marzenia i potrzeby jej mieszkańców.

Drugi, produktowy spot, poświęcony został przygotowanej na okres inauguracji platformy promocji „Cashback”, która trwa od 04 do 26 litoprada r.

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Plej, za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD, a działania w internecie zostały zaplanowane przez Sales&More. Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films, a za reżyserię Piotr Matejkowski, a aranżację piosenki opracował Filip Pacholczyk.  

Poprzednio za obsługę reklamową Provident Polska odpowiadała agencja MullenLowe Warsaw, która realizowała kampanie pod hasłem „Mam plan”.

Dołącz do dyskusji: Provident zmienił agencję. Nowe reklamy „przy ulicy Finansowej”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
turan
bardzo fajne spoty, zdecydowanie lepsze od tej chały robionej przez mullelowe
1 0
odpowiedź
User
turan
bardzo fajne spoty, zdecydowanie lepsze od tej chały robionej przez mullelowe
1 0
odpowiedź
User
Lemmy
10 pomysłów w jednym. Ale czego się więcej można spodziewać po Pleju.
0 1
odpowiedź