SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niedzielne „Fakty” i „Uwaga! Koronawirus” z najdroższymi reklamami w cenniku TVN na maj

W ofercie handlowej TVN Media na maj br. najwyższe ceny reklam dotyczą emisji przy niedzielnych wydaniach „Faktów” i programu „Uwaga! Koronawirus”. 30-sekundowy spot kosztuje ponad 70 tys. zł.

Justyna Pochanke; fot.: TVN / Krzysztof Dubiel Justyna Pochanke; fot.: TVN / Krzysztof Dubiel

Na 76,3 tys. zł netto (cena spotu 30-sek., bez rabatów) wyceniono reklamę przy niedzielnej emisji programu „Uwaga! Koronawirus”, który emitowany jest zaraz po „Faktach”, przed serwisem sportowym. Przy emisjach w dni powszednie cena wynosi 67,6 tys. zł.  

70,7 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy niedzielnej emisji „Faktów”, w dni robocze cena wynosi 57,2 tys. zł.

Spot przy serwisie sportowym kosztuje 55,8 tys. zł od poniedziałku do piątku i 66,2 tys. zł w niedzielne wieczory. Reklama przy prognozie pogody to odpowiednio wydatek rzędu 52 tys. zł w dni powszednie i 56,2 tys. zł w niedziele.

69,8 tys. zł kosztuje z kolei reklama przy „Kuchennych rewolucjach” w czwartkowe wieczory, a 46 tys. zł - przy „Ameryka Express”.

10 maja br. TVN pokaże finałowy odcinek programu „Masterchef Junior” - spot przy nim wyceniono na 56,3 tys. zł.

Od 11 maja stacja będzie pokazywać program znany już teraz widzom TTV - „Down the road. Zespół w trasie”. Reklama przy tej emisji kosztuje 40,8 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością przy serialu „Na Wspólnej” zapłacą 53,2 tys. zł, a przy serialu „Motyw” - 44,3 tys. zł.

Piotr Tyborowicz, prezes TVN Media pod koniec marca br. powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że w kwietniu obroty stacji obsługiwanych przez to biuro reklamy będą niższe niż przed rokiem. Stacja TVN z powodu epidemii koronawirusa z końcem marca zawiesiła emisję premierowych odcinków niektórych swoich produkcji.

Według badania Nielsen Audience Measurement w pierwszym kwartale br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 529 619 osób, a udział stacji w rynku oglądalności - 7,55 proc., po spadku o 13,4 proc. w ciągu roku. Kanał zajmował czwarte miejsce, za TVP1, Polsatem i TVP2.

Dołącz do dyskusji: Niedzielne „Fakty” i „Uwaga! Koronawirus” z najdroższymi reklamami w cenniku TVN na maj

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wm
jak Zombi na tragedii zarabiać
0 0
odpowiedź
User
Widz
TVN24.. Najlepsza stacja informacyjna. Z niej biorą wzór pozostałe stacje. Mają nawet identyczne programy bo nie mają własnych pomysłów.
0 0
odpowiedź
User
Artur
Oczywiście TVN 24 to lider na światowym poziomie info. Ale mają też wpadki nie do A akceptowania. Naśladują te pisowskie dno czyli TVP.. Tvn 24 powala swoim dziennikarzom na montaż aparatów prostujących żeby. Np pani Zdanowicz. Nie sposób tej Pani zrozumieć. Chodzi o starsze osoby. Czytałem wpisy wulgarne czego nie pochwalam. Ta pani po prostu mówi niewyraźnie. W utach jej coś bulgocze slini się przeluka te ohydna ślinę. Widzowie piszą a tu dziewczynka nie reaguje. Nikt nie rzada jej zwolnienia ale nie ch się wyleczy i wróci na antenę. Każdy z nas płaci tej stacji abonament i chce te telewizję rozumieć. Ta pani nie jest samotna. Widzowie piszą o Jachomku. Czy szeleszczącą proteza Cegielskiej. Zakochany w młodszej partnerce Miszczak zapomniał o jakości nadawania. Mąż Pohankowej nie zauwaza ze jego małżonka niezła ogólnie dziennikarka przerywa bezczelnie rozmówcom snując swoje wywody które nas widzów nie interesują. Discovery to stacja znana z jakości w świecie i poinformujemy ich bezpośrednio skoro na w nie reagujä. Na sygnały widzów tych którzy płacą abonament. Przecież Zdanowicz zanim wyleczy te swoje zgryzy może zająć się czymś innym poza antena. Błędem Disvowrrv jest utrzymywanie tak jak w pisowskiej TVP szefów latami na swoich stanowiskach.
.
0 0
odpowiedź