SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nawet ponad 200 tys. zł za reklamę w TVP1

Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Najdrożej wyceniono reklamy przy piłkarskim meczu Chorwacja-Polska rozgrywanym w ramach Ligi Narodów. Kosztują ponad 200 tys. zł. 

„Profilerka”; fot. TVP „Profilerka”; fot. TVP

200,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje spot przy meczu Chorwacja - Polska w ramach piłkarskiej Ligi Narodów, który TVP1 pokaże 8 września. Trzy dni wcześniej polscy piłkarze zagrają ze Szkocją - przy tej transmisji spot kosztuje 190,6 tys. zł. 

Z początkiem września rusza jesienna ramówka na antenach TVP, a wraz z nią emisje premierowych odcinków znanych produkcji i nowe pozycje programowe. 

W sobotnie wieczory TVP1 będzie emitować serial “Profilerka” - reklama przy nim kosztuje 36,2 tys. zł. Od 15 września w niedzielne wieczory ruszy emisja serialu “Gra z cieniem” - tu spot wyceniono na 73 tys. zł. Zaraz po nim widzowie zobaczą program “Rolnik szuka żony” - reklama przy tej produkcji kosztuje 65,1 tys. zł. 

Za spot przy serialu “Komisarz Alex” trzeba zapłacić 24,9 tys. zł, przy “Ojcu Mateuszu” - 29 tys. zł, a przy “Sprawie dla reportera” -19,9 tys. zł. 

Maksymalna cena spotu przy programie informacyjnym “19.30” wynosi 49,1 tys. zł w soboty, 48 tys. zł w dni powszednie i 43,7 tys. zł w niedziele. Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić do 46 tys. zł w dni robocze i 72 tys. zł w niedziele, a przy prognozie pogody - odpowiednio: 43,4 tys. zł i 70,1 tys. zł. 

W TVP2 tradycyjnie już najdroższe reklamy emitowane są przy serialu “M jak miłość" - ich cena wynosi 93,1 tys. zł. Marketerzy zainteresowani emisją spotu przy ”Barwach szczęścia" zapłacą 71,2 tys. zł, przy “Na dobre i na złe” - 83,4 tys. zł, przy “Na sygnale” - 79,1 tys. zł. 

W sobotnie wieczory wraca show “The Voice of Poland” - stawka za spot przy tej produkcji wynosi 72 tys. zł. Z kolei w piątkowe wieczory TVP2 proponuje widzom nowość - program “Cudowne lata”. Reklama przy nim to wydatek rzędu 35,8 tys. zł.

Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na wrzesień. 

 

Dołącz do dyskusji: Nawet ponad 200 tys. zł za reklamę w TVP1

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ksap
po rabatach będzie 19 999 PLN + VAT
0 0
odpowiedź