Specjal promuje Jarmark św. Dominika
W połowie lipca ruszyła outdoorowa kampania piwa Specjal. Motywem przewodnim kampanii jest coroczny Jarmark św. Dominika w Gdańsku - największa, najstarsza i najsłynniejsza impreza kulturalno - handlowa w Polsce, którą już od kilku lat sponsoruje marka Specjal.
Zasięg kampanii obejmuje 52 miasta z regionu 3 województw (Pomorskiego, Kujawsko - Pomorskiego oraz Warmińsko - Mazurskiego. W każdym z nich wykorzystano inny mix nośników reklamowych. Rozwiązaniem łączącym wszystkie miasta są street bannery, czyli nośniki usytuowane na latarniach wzdłuż głównych ulic i deptaków.
W kampanii marki Specjal wykorzystano także siatki wielkoformatowe, komunikację miejską, frontlighty 600x300m, billboardy 5,02x2,38m oraz mini boardy 2,52x1,19m. Dodatkowo na wyselekcjonowanych dworcach PKP i PKS zainstalowano tablice formatu A0. Planowany jest także ambient.
Kampania potrwa do połowy sierpnia. To już druga, tuż po inscenizacji Bitwy Pod Grunwaldem wielka impreza, którą w regionie sponsoruje marka Specjal.
Media OOH zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide Warszawa.
W tym roku Jarmark św. Dominika odbędzie się w Gdańsku w dniach 26.07 - 17.08.2008.
Dołącz do dyskusji: Specjal promuje Jarmark św. Dominika