„Słowa dają moc” - Arkadiusz Milik w akcji Tymbarku zachęca do wspólnego kibicowania
Firma Maspex Wadowice rozpoczęła akcję promocyjną marki tymbark nawiązującą do zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej. Działania pod hasłem „Słowa dają moc” realizują firmy Smolar i Amooco.
By wziąć udział w zabawie, należy zakupić dowolne produkty Tymbark za min. 5 zł. Każdy, kto tego dokona, może okazać swoje wsparcie dla piłkarzy na stronie slowadajamoc.com i jednocześnie dać sobie szansę na zdobycie wspaniałych nagród. W każdym tygodniu trwania promocji 5 osób wygrywa zestawy rodzinnych stref kibica (telewizor z kinem domowym, piłkarskie pufy i sportowe koszulki), a 25 - spersonalizowane koszulki piłkarskie z własnym imieniem.
Promocyjny zakup upoważnia też do odbioru w wybranym sklepie lub na stacji benzynowej kibicowskiej opaski z pozytywnym przekazem. Do zebrania jest aż 10 opasek z motywacyjnymi hasłami.
Ogólnopolska promocja prócz różnorodnych działań trade marketingowych, takich jak materiały POS obecne w przestrzeniach sklepowych, specjalne promocyjne etykiety, czy piłkarskie animacje organizowane dla konsumentów, otrzyma również wsparcie w postaci działań marketingowych w przestrzeni internetowej, ATL, jak i outdoorowej. Na obecnym etapie Maspex nie ujawnia szczegółów kampanii.
Za organizację promocji odpowiada agencja Smolar, a za obsługę animacji – Amooco.
Dołącz do dyskusji: „Słowa dają moc” - Arkadiusz Milik w akcji Tymbarku zachęca do wspólnego kibicowania