„Rzeczpospolita” rezygnuje z łososiowych stron
Od poniedziałku 30 czerwca br. strony ekonomiczne „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) ukazywać się będą na białym, a nie jak dotychczas, na łososiowym papierze. Tym samym cała gazeta staje się jednorodna kolorystycznie.
- Zmiana papieru wydania gospodarczego jest kontynuacją procesu z 2010 roku, kiedy to w grzbiecie „Prawo co dnia” zmienił się kolor papieru z żółtego na biały - podano w komunikacie wydawcy przesłanym do Wirtualnemedia.pl (dowiedz się więcej o tej zmianie).
Podział „Rzeczpospolitej” na grzbiet główny (z informacjami z kraju, ze świata, opiniami, treściami o kulturze i sporcie), „Ekonomię i rynek” (z wiadomościami gospodarczymi) oraz "Prawo co dnia" (z informacjami i poradami prawnymi) ma być teraz zaznaczony przez wyróżniające się paginacje.
- Wprowadzone zmiany wpłyną na wyeksponowanie logotypu „Ekonomia i Rynek”, który ma być znakiem rozpoznawczym tej sekcji zarówno dla czytelników wersji papierowej jak i wersji elektronicznej - informuje wydawca. W nowej odsłonie sekcji gospodarczej zmieni się również nawigacja stron oraz pojawią się w niej odświeżone infografiki, nawiązujące kolorystyką do łososiowego odcienia.
By przyzwyczaić czytelników do zmiany, barwa łososiowa będzie stopniowo znikała ze stron grzbietu „Ekonomia i rynek” w okresie od poniedziałku 30 czerwca aż do piątku 4 lipca br.
Strony gospodarcze „Rz” ukazywały się na papierze koloru łosiowego od 2011 roku. Wcześniej drukowano ja na zielonym papierze. Zrezygnowano z niego, bo był problem z jego zakupem.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Rz” w kwietniu br. wyniosła 56 253 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” rezygnuje z łososiowych stron
smutne to jak się patrzy na brak wizji rozwoju tej gazety