PKO BP szuka agencji do obsługi jego serwisów internetowych
PKO Bank Polski ogłosi w najbliższych dniach przetarg na obsługę stron internetowych i aplikacji mobilnych wszystkich należących do niego podmiotów. Zainteresowane agencje mogą zgłaszać się do 27 stycznia.
Przetarg będzie dotyczyć utrzymania i rozwoju serwisów internetowych i mobilnych oraz aplikacji mobilnych banku PKO BP, innych spółek z jego grupy kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego.
PKO BP wybierze o tego jedną lub kilka agencji. - Z uwagi na powyższe zachęcamy również małe i średnie firmy do zgłoszenia chęci przystąpienia do przedmiotowego postępowania zakupowego - informuje bank.
Zainteresowane agencje powinny do 27 stycznia zgłosić chęć udziału w postępowaniu przetargowym. O złożenie ofert na podstawie przesłanego przez bank zapytania ofertowego zostaną poproszone firmy, które zgłoszą chęć udziału w postępowaniu przetargowym.
Pierwszym etapem przetargu będzie złożenie ofert ogólnych, w szczególności objemujących portfolio i dane dostawcy. Do drugiego etapu przejdą oferenci spełniający oczekiwania banku. Zostaną oni poproszeni o złożenie ofert w odpowiedzi na otrzymane briefy. Szczegółowe informacje o przetargu są dostępne w odpowiedniej zakładce serwisu Pkobp.pl.
Jesienią ub.r. PKO BP bez rozstrzygnięcia zakończył przetarg dotyczący obsługi social mediowej. Natomiast to obsługi mediowej swojego budżetu reklamowego w internecie wybrał na kolejne dwa lata dom mediowy Value Media.
W listopadzie ub.r. serwisy internetowej Grupy PKO BP odwiedziło łącznie 4,46 mln realnych użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: PKO BP szuka agencji do obsługi jego serwisów internetowych