Paulaner reklamowany jako „pszeniczny z natury, warzony w Bawarii” (wideo)
Rozpoczęła się pierwsza na polskim rynku telewizyjna kampania reklamowa piwa Paulaner (Grupa Żywiec). Akcję przygotowały firmy 180heartbeats + Jung von Matt, Przeagencja, Macroscope OMD i Koktajl oraz Cream.
Kampania reklamowa piwa Paulaner prezentuje sposób jego warzenia tego piwa i jego bawarskie pochodzenie. Akcja przebiega pod hasłem „Paulaner. Pszeniczny z natury. Warzony w Bawarii”.
Jednocześnie z działaniami reklamowymi Paulaner został wprowadzony do sprzedaży w mniejszej butelce, o pojemności 400 ml. Ponadto zmienione zostały opakowania jego dwóch gatunków: jasnego Hefe-Weissbier oraz ciemnego Hefe-Weissbier Dunkel.
Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim wszystkie ogólnopolskie i wybrane tematyczne kanały telewizyjne, a ponadto internet i BTL. Spot telewizyjny przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt, za działania w internecine odpowiada Przeagencja, za BTL - agencja Koktajl oraz Cream, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: Paulaner reklamowany jako „pszeniczny z natury, warzony w Bawarii” (wideo)