Butelkowa pszenica reklamuje piwo Paulaner (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa pszenicznego Paulaner (Grupa Żywiec). Za przygotowanie i realizację akcji - obejmującej telewizję i internet - odpowiadają firmy Just, MediaVest i Roots PR.
Nowa reklama piwa Paulaner informuje, że jest ono od setek lat warzone w tym samym monachijskim browarze w oparciu o proces górnej fermentacji. Przekaz podkreśla największe zalety produktu: pszeniczność, naturalność i oryginalność. W spocie symbolizuje to pole pszenicy złożonej z butelek Paulanera.
To druga telewizyjna reklama Paulanera, poprzednia była emitowana jesienią ub.r. (obejrzyj ją).
Obecna kampania oprócz największych stacji telewizyjnych obejmuje internet i działania PR. Reklamy przygotowała agencja Just, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest, a aktywności PR realizuje agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: Butelkowa pszenica reklamuje piwo Paulaner (wideo)