Oglądalność stacji z grupy TVN spadła w II o 1,0 pkt r/r do 20,5%
Łączna oglądalność stacji z grupy TVN, liczona całodobowo, wyniosła w lutym 20,5% w stosunku do 21,5% przed rokiem.
W tzw. "peak time", czyli w godzinach 18:00-23:00, oglądalność stacji z grupy TVN wyniosła 22,7% wobec 24,0% lutym 2008 r. Oglądalność sztandarowego kanału grupy - TVN - wyniosła w lutym, 15,3% licząc całodobowo (spadek o 1,1 pkt) a w "peak time" 18,4% (spadek o 1,5 pkt).
Udział stacji z grupy TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadł o 0,9 pkt r/r do 21,2% licząc całodobowo. W "peak time" udział stacji z grupy TVN spadł o 1,5 pkt. r/r do 22,9%.
Udział kanału TVN w grupie docelowej wyniósł całodobowo 16,3%, co oznacza spadek o 0,6 pkt r/r, a w "peak time" spadł o 1,2 pkt r/r do 18,9%.
"W lutym 2009 oferta programowa TVN oparta była głównie na powtórkach służących optymalizacji inwestycji programowych, podczas gdy w 2008 roku wiele programów z naszej wiosennej ramówki (serial kryminalny W-11 Wydział Śledczy, serial Sędzia Anna Maria Wesołowska, talk show Rozmowy w toku i serial kryminalny Detektywi) było emitowanych wyjątkowo już od początku lutego. W lutym 2008 roku TVN emitował także nowe odcinki cieszącego się ogromną popularnością teleturnieju Milionerzy" - czytamy w komunikacie.
Udział kanału informacyjnego TVN 24 w jego grupie docelowej (mieszkańcy miast pow. 100 tys., pow. 25 lat o przychodach powyżej średniej) wyniósł w lutym 5,1% wobec 4,8% rok wcześniej. W "peak time" wynik wyniósł 4,1% wobec 3,6% w lutym 2008 r.
Dołącz do dyskusji: Oglądalność stacji z grupy TVN spadła w II o 1,0 pkt r/r do 20,5%