MullenLowe MediaHub z obsługą Western Union na 8 rynkach
Wielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe realizować będzie dla Western Union agencja MullenLowe MediaHub.
Western Union ponownie zdecydował się powierzyć budżet na działania paid social i SEM właśnie MullenLowe MediaHub.
Agencja będzie prowadzić działania reklamowe w kanałach Google Ads, Microsoft Bing, Apple Search oraz paid social na platformach Facebook, Instagram oraz w komunikatorze Messenger. Celem kampanii performance marketingowych będzie rejestracja w serwisie Western Union oraz sprzedaż konkretnych usług finansowych.
- Klienci nastawieni na realizację KPI chętnie do nas wracają, bo dzięki skuteczności w digitalu pomagamy osiągać wyniki biznesowe zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Nasza wspołpraca z Western Union ma taki właśnie charakter - jest nastawiona na biznesowy wzrost na kluczowych dla Klienta europejskich rynkach - mówi Jakub Bieńkowski, group chief digital officer MullenLowe Group.
Za realizację działań dla Western Union odpowiada Marcin Bugajski, head of SEM oraz Marek Fordoński, head of Paid Social.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub z obsługą Western Union na 8 rynkach