Chromatique wygrał przetarg marki Bols
Marka wódki Bols (Maspex CEDC) rozpoczyna współpracę reklamową z agencją Chromatique. Podpisanie umowy poprzedzono przetargiem.
Przetarg marki Bols dotyczył działań reklamowych, takich jak przygotowanie materiałów POSM, realizacja kampanii wizerunkowych, m.in. poprzez działania w social mediach, a także aktywacji konsumenckich. Pierwszym wspólnym działaniem w ramach wspomnianej aktywacji była przeprowadzona w ostatnim czasie kampania weselna, zrealizowana w mediach online (m.in. kampania digital, komunikacja w social mediach, landing page).
- Mamy duże doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych dla marek z branży FMCG i dobrze czujemy się w tym segmencie rynku. Dlatego współpraca z marką Bols jest dla nas ciekawym i zarazem istotnym projektem, który pojawił się naszym portfolio - mówi Jacek Baron, business development director w agencji Chromatique.
Dołącz do dyskusji: Chromatique wygrał przetarg marki Bols