SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Kulka dyrektorem marketingu grono.net

Michał Kulka objął funkcję dyrektora marketingu grono.net - internetowego serwisu społecznościowego w Polsce.

Michał Kulka na stanowisku dyrektora marketingu będzie odpowiedzialny za strategię oraz całość działań marketingowych, a także za sprzedaż i rozwój produktów partnerskich. 

Nowy dyrektor jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jego doświadczenie zawodowe dotyczy przede wszystkim branży rozwiązań mobilnych i internetu. Pełnił funkcję country managera w polskim oddziale Sportbetplc, mass-market directora w One-2-One i head of strategy w MobiJOY! Mobile Marketing. Kierował warszawskim biurem reklamy Onet.pl, był też dyrektorem ds. rozwoju serwisu doradztwa finansowego Expander.pl i wiceprezesem zarządu Interactive Advertising Bureau. Jako product manager w Polskiej Telefonii Cyfrowej (operator marki Era) rozwijał usługi niegłosowe (MMS, WAP, Java).

Dołącz do dyskusji: Michał Kulka dyrektorem marketingu grono.net

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl