Mariusz Kozak-Zagozda odchodzi z LPP
Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor ds. strategicznych projektówmarketingowych w LPP SA (właściciel m.in. marek Reserved, Cropp iEsotiq), po sześciu latach pracy rozstaje się z firmą.
Kozak-Zagozda formalnie pracę w LPP SA zakończy w połowiesierpnia. Swoje odejście tłumaczy przyczynami rodzinnymi. - Szukamnowego wyzwania w Warszawie - mówi nam pytany o dalsze planyzawodowe.
Mariusz Kozak-Zagozda zanim został dyrektorem ds. strategicznychprojektów marketingowych LPP SA, był dyrektorem marketingu tejspółki, a wcześniej dyrektorem marketingu należącej do niej sieciCropptown. Przez cały swój sześcioletni okres pracy w gdańskiejfirmie pełnił też funkcję jej dyrektora kreatywnego.
Podczas swojej pracy w LPP SA Kozak-Zagozda stworzył m.in. logoCropptown i nazwę Esotiq. Wykreował także większość kampaniireklamowych realizowanych w ostatnich latach dla Reserved orazCropptown, wprowadzając tę pierwszą markę do telewizji i zmieniającjej wizerunek na silnie związany z modą. Przez ostatni rok namówiłdo współpracy uznanych polskich projektantów Marcina Paprockiego,Mariusza Brzozowskiego i Gosię Baczyńską, którzy dla Reservedprzygotowali specjalne kolekcje.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Kozak-Zagozda odchodzi z LPP