Kropla Beskidu w nowej butelce wsparta kampanią
Do sprzedaży trafiła nowa butelka Kropli Beskidu (Coca-Cola Poland Services) o pojemności 0,75l. Towarzyszy temu kampania w punktach sprzedaży, za którą odpowiadają firmy Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Kropla Beskidu w nowym wariancie opakowania o pojemności 0,75l jest dedykowana osobom aktywnym. Butelka ma opływowy kształt dopasowany do dłoni oraz nakrętkę pozwalającą na picie wody także w trakcie ruchu.
Sugerowana cena detaliczna butelki Kropli Beskidu o nowej pojemności 0,75l to 2,29 zł.
Wprowadzeniu nowej butelki Kropli Beskidu na rynek towarzyszy wsparcie w punktach sprzedaży w postaci materiałów POS. Za ich kreację odpowiada agencja Fortis, a za obsługę PR - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Kropla Beskidu w nowej butelce wsparta kampanią