SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kobiety z Powstania Warszawskiego w kampanii PKO BP (wideo)

Rozpoczęła się kampania PKO Banku Polskiego podkreślająca udział kobiet w Powstaniu Warszawskim. Akcję - obejmującą outdoor, internet i telewizję - przygotowały firmy Testardo Gram, Studio Tęcza, Filmgarden i Universal McCann.

Kampania PKO BP z okazji rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego przedstawia historie ośmiu kobiet, które brały udział w tym powstaniu. Ich portrety przedstawiają pracowniczki PKO BP oraz młode Polki wyłonione w castingu na Facebooku. Celem akcji jest podkreślenie roli uczestniczek powstania oraz oddanie im hołdu.

To kolejny projekt PKO BP upamiętniający ważne wydarzenia historyczne naszego kraju. Trzy miesiące temu bank w podobny sposób informował o rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 maja (przeczytaj o tym więcej).

Obecna kampania obejmuje outdoor (layout na elewacji Rotundy PKO przy warszawskim Rondzie Dmowskiego, plansze w witrynach budynku przedstawiające historie bohaterek oraz fotokody kierujące do filmów związanych z projektem na YouTubie), internet (specjalna aplikacja na facebookowym fanpage’u PKO BP) oraz telewizję (TVP2, Discovery World i Discovery Historia). Akcja potrwa do 10 października.

Kreację kampanii przygotowała agencja Testardo Gram należąca do Grey Group, materiały filmowe wyprodukowały firmy Studio Tęcza i Filmgarden, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Kobiety z Powstania Warszawskiego w kampanii PKO BP (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kelo
Reklama w hołdzie ofiarom – kompletna ŻENADA.
I te dziewuszki przed kamerą…


Dziecko ma dwa miesiące.
Doktor mówi:
umrze bez mleka.

Matka idzie cały dzień piwnicami
na drugi koniec miasta.
Na Czerniakowie
piekarz ma krowę.
Czołga się na brzuchu
wśród gruzów, błota, trupów.

Przynosi trzy łyżki mleka.
Dziecko żyje
godzinę dłużej.

Anna Świrszczyńska
„Żyje godzinę dłużej”
0 0
odpowiedź
User
Haircut
Wszystko na sprzedaż - co za ignorantem trzeba być, żeby w imieniu instytucji zarabiającej pieniądze udawać, że chodzi o coś innego w tym szczególnym kontekście, mało - tutaj zarobkowaniu daje się szlachetną fasadę, która w innych okolicznościach kryje piękne wartości. Co wy z tym macie wspólnego? Te dziewczyny musiały gdzieś zarabiać, a Wasz bank był w tym wszystkim przypadkowy. Fuj.
0 0
odpowiedź
User
P77
Wg Mnie akcja ok .To po pierwsze wazne że ktoś o tym wydarzniu,ludziach naszym kraju przypomina.W czasach gdy jest "tak fajnie" gdy powiatowy pajacyk w swoim szoł dla ćwierćintelignetów z Głębinowa wsadza flage z kupke psia .Gdy "wielki autorytet" pani której jedynym osiagnieciem jest mówienie yyyyyyy eeeeeeeeee i że macha tyłkiem przed ekranem mówi co jest "fajne" ...........
Akcja ok widac że ktoś jeszcze w wielkiich instytuacjach pracuje kto wie gdzie mieszka i czym jest ten kraj bo jak mówił jeden z ojców niepodległości "Jestem Polakiem więc mam polskie obowiązki,są one tym bardziej silniejsze i tym bardziej się do nich poczuwam im wyzszy typ człowieka przedstawiam". Gratuluje pomysłu i tego że ktoś CHCE !!
0 0
odpowiedź