"K2 w grze" - specjalny team w K2 na Euro 2012
W strukturach agencji K2 utworzono "K2 w grze" - specjalny team projektowy, którego celem jest doradztwo markom w zakresie wykorzystania sportu i zjawisk powiązanych w komunikacji. Ma to związek ze zbliżającymi się mistrzostwami UEFA Euro 2012.
W ramach zespołu "K2 w grze" pracować będą strateg, grafik, copywriter, oraz projekt manager. Pracami teamu kierował będzie Marcin Wójtowicz, senior strategy consultant K2.
Wójtowicz pracuje w branży od sześciu lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w Tequila Polska oraz OS3 Multimedia (więcej na ten temat), gdzie pracował m.in. dla takich marek jak Żubr, Żabka, Sphinx, Real, Warta, Mitsubishi. W K2 odpowiedzialny jest za markę LG oraz realizację projektów nowo biznesowych. Specjalizuje się w zakresie marketingu sportowego. Pasjonat oraz czynny piłkarz i siatkarz. Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Ekonomia.
Team "K2 w grze" prowadzi profil tematyczny na Facebooku.
Dołącz do dyskusji: "K2 w grze" - specjalny team w K2 na Euro 2012