SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Syty Król w gronie klientów Altavia Kamikaze + K2

Do grona klientów agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła marka diet pudełkowych Syty Król. W ramach współpracy wypracowane zostały m.in. identyfikacja wizualna brandu oraz koncept kampanii „Zostań królem swojej diety!”, szeroko komunikującej nowy brand i ofertę. 
 

Kampania marki Syty Król wykorzystuje kanały digital i social media (z formatami takimi jak: display i wideo w kilku wersjach i długościach – 30, 15 i 6 sekund) oraz OOH (m.in siatki wielkoformatowe, oklejki na paczkomatach, naklejki na autobusach, backlighty, ekrany DOOH). Realizacje OOH można zobaczyć m.in. na trasach wjazdowych do Warszawy i w wybranych dzielnicach miasta. 

– Pierwszym etapem współpracy z klientem było wspólne wypracowanie założeń i pomysłów, w tym m.in. stworzenie nazwy i logotypu, wypracowanie tone of voice i „świata marki” oraz opracowanie brand booka. Tak powstał Syty Król: przyjazny lew z sąsiedztwa, na którego diecie upolujesz i zdrową sałatkę, i treściwego schabowego i smakowity deser – komentuje Katarzyna Ceglińska, creative copywriter z Altavia Kamikaze + K2. 

Start właściwej komunikacji nowej marki poprzedziła przygotowana przez klienta in-house akcja rekrutująca pierwszych testerów diety. Altavia Kamikaze + K2 odpowiadała za przygotowanie landing page kampanii sytetesty.pl, gdzie użytkownicy odpowiadając i na kilka pytań mogli wziąć udział w konkursie i wygrać jedną z nagród, stając się jednocześnie oficjalnymi Sytymi Testerami.

– Diety pudełkowe to polski fenomen. Ten rynek z roku na rok rośnie i zdecydowanie jest na nim miejsce dla marki takiej jak Syty Król – będącej blisko swoich klientów, słuchającej ich potrzeb i sugestii. Nasza misja jest dość prosta: zapewnienie klientom zbilansowanego i przede wszystkim sycącego jedzenia, zawsze w dobrej cenie i w ponad 8000 miejscowościach w Polsce. Mówimy po prostu: “Drodzy Klienci, ogarniajcie swoje życie po królewsku, a Syty Król zadba o resztę” – wyjaśnia Michał Korzeniewski, brand manager Sytego Lwa.

Agencja wyłoniona została w przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony. 

Dołącz do dyskusji: Syty Król w gronie klientów Altavia Kamikaze + K2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl