Google’a odwiedza codziennie kilkanaście mln polskich internautów, Facebooka - 7 mln, a YouTube’a - 4,7 mln (TOP 10)
W zeszłym tygodniu serwis Google.pl codziennie odwiedzało średnio 9,73 mln polskich internautów, a Google.com - ponad trzy razy mniej. Facebook notował codziennie średnio 7,04 mln użytkowników, o dwa-trzy razy więcej niż najpopularniejsze polskie portale: Onet.pl, WP.pl i Allegro.pl.
Z danych gemiusAudience przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w minionym tygodniu Google.pl najwyższy zasięg w polskim internecie notował od poniedziałku do środy (10,1-10,4 proc. dziennie), a najniższy - w sobotę i niedzielę (8,5 i 9,2 proc.).
Dzienny zasięg Facebooka wynosił od 6,8 proc. do 7,4 proc., YouTube’a - od 4,6 proc. do 4,9 proc., a Google.com - od 2,2 proc. do 3,1 proc.
Wśród polskich portali liderem jest Onet z dziennym zasięgiem na poziomie 2,7-3,5 proc. WP.pl notowała od 2,2 proc. do 3 proc., Allegro.pl - od 2 proc. do 2,4 proc., Interia.pl - od 1,2 proc. do 1,6 proc., a OLX.pl - od 1,3 proc. do 1,6 proc.
Większość witryn najlepsze wyniki osiągała w poniedziałki, wtorki i środy, a najgorsze - w soboty i niedziele. Wyjątkami pod tym względem są Allegro.pl, OLX.pl i Wikipedia.
Dołącz do dyskusji: Google’a odwiedza codziennie kilkanaście mln polskich internautów, Facebooka - 7 mln, a YouTube’a - 4,7 mln (TOP 10)