Dorota Wojtczak szefową marketingu w Grupie S/F
Dorota Wojtczak obejmuje nowo utworzone stanowisko head of marketing w Grupie S/F.
Dorota Wojtczak będzie odpowiadać za działania marketingowe na rzecz wszystkich spółek należących do Grupy S/F (Mediacap).
Dorota Wojtczak przez ponad 2 lata pracowała jako head of B2B w agencji Emlab, należącej do Grupy S/F, gdzie koordynowała współpracę ze wszystkimi klientami spółki. Pełni też funkcję członka zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Jest związana z branżą medialną i digitalową - wcześniej pracowała jako project manager cyklu Impact Academy w Grupie Onet-RAS Polska oraz zajmowała się marketingiem serwisów internetowych. Ma doświadczenie pracy po stronie klienta, agencji i mediów.
- Stworzenie funkcji marketingowej w Grupie S/F jest pochodną intensywnego wzrostu i rozwoju tworzących ją spółek w ostatnich latach. Wynika wprost z potrzeby profesjonalizacji naszych działań marketingowych. Dzięki połączeniu doświadczenia ze znajomością wewnętrznego ekosystemu Grupy Dorota, w swojej nowej roli, będzie ogromnym wsparciem dla wszystkich naszych managerów - mówi Marcin Jeziorski, prezes Grupy S/F.
Poprzednio za działania komunikacyjne Grupy S/F odpowiadała agencja PR Republic.
Należąca do holdingu marketingowo-technologicznego Grupa S/F obejmuje agencję reklamową Scholz & Friends Warszawa, agencję digotalową The Digitals, Booost zajmującą się performance marketing oraz agencję eventową EmLab.
Dołącz do dyskusji: Dorota Wojtczak szefową marketingu w Grupie S/F