SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dumni z naszych” w piłkarskiej promocji w sklepach Biedronka (wideo)

Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła promocję pod hasłem „Dumni z naszych” związaną z udziałem polskiej reprezentacji w piłkarskich mistrzostwach świata. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Duda Polska i MEC.

W ramach akcji za każde wydane 40 zł w Biedronce klient otrzymuje saszetkę z trzema naklejkami, maksymalnie 12 saszetek przy jednej transakcji. Za zakup minimum jednego świeżego warzywa, owocu lub produktu piekarniczego i użyciu zarejestrowanej karty Moja Biedronka otrzymuje się dodatkową kartę kolekcjonerską do każdych wydanych 40 zł.

Ponadto przy wydanych 40 zł kolejną dodatkową kartę kolekcjonerską można zdobyć za zakup trzech produktów specjalnych, oznaczonych znaczkiem „Kup i zyskaj ekstra kartę”. Za zakup 6 produktów specjalnych przysługują dwie dodatkowe karty kolekcjonerskie, itd.

Maksymalnie podczas jednej transakcji można odebrać 12 saszetek z naklejkami i 12 kart kolekcjonerskich.

Łącznie do zdobycia jest 96 naklejek z wizerunkami 20 piłkarzy oraz zdjęciami ilustrującymi ważne momenty z historii polskiego futbolu, a także 18 kart kolekcjonerskich. Można je przechowywać w albumie, który w pierwszym tygodniu akcji posiadacze karty Moja Biedronka mogą kupić za 9,99 zł, a pozostali klienci - za 14,99 zł.

Jednocześnie udostępniono darmową aplikację mobilną „Dumni z naszych” (dostępna na Androida i iOS), która pozwala zarchiwizować kolekcję kart i naklejek, dzięki czemu ma się dostęp do listy ze wskazaniem zdublowanych wzorów. Ponadto sześć naklejek uruchamia w aplikacji dodatkowe funkcje: trzy aktywują rzeczywistość rozszerzoną, a trzy inne pozwalają odtworzyć dodatkowe materiały wideo. Aplikacja zawiera też grę

Cała akcja potrwa do 1 lipca br. lub do wyczerpania zapasów.

Promocja jest związana z faktem, że Biedronka od 8 lat jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Pod koniec kwietnia umowę przedłużono do końca 2022 roku.

Właśnie rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca promocję. Jest realizowana we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji, na czele z telewizją.

Obsługą komunikacji marketingowej Biedronki zajmują się agencja Duda Polska (kreacja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Dumni z naszych” w piłkarskiej promocji w sklepach Biedronka (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wincey & wincey
ale naszych, że polskich czy portugalskich? bo z polskiego konsumenta bardzo łatwo zrobić wała.. :)
odpowiedź
User
l
karty bardzo fajne naklejki też chociaż karty lepsze...
odpowiedź
User
dinki
ile kosztuje album
odpowiedź