BBC reklamuje w Polsce „London Calling”
W polskiej prasie, radiu i internecie trwa kampania reklamowa pasma „London Calling” emitowanego przez BBC. Akcję przygotowały firmy ZenithOptimedia Group i Woopa.
„London Calling” to pasmo programów o londyńskiej sztuce, modzie i kulturze, nadawanych w okresie letnim przez kanały BBC Entertainment, BBC Knowledge oraz BBC World News. Cztery wersje reklam zachęcają do oglądania konkretnych programów z tego pasma: relacji z obchodów jubileuszu królowej Elżbiety II, nowego sezonu serialu „Sherlock”, serialu „Jak się robi olimpiadę?” oraz serii filmów dokumentalnych o ikonach muzyki rozrywkowej związanych z Londynem.
Kampania rozpoczęła się w Polsce kilka dni temu. Obejmuje prasę (m.in. tv guidy), internet (m.in. Gazeta.pl i Interia.pl ) oraz Radio ZET. Scenariusze spotów radiowych przygotowała agencją Woopa, a ich produkcją zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group, który odpowiada też za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji.
Dołącz do dyskusji: BBC reklamuje w Polsce „London Calling”