Bartosz Kamiński kieruje marketingiem wydawnictwa Prószyński Media
Bartosz Kamiński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i promocji w wydawnictwie Prószyński Media.
Kamiński jest odpowiedzialny za przygotowanie strategii promocyjnej i nadzorowanie realizacji planów promocyjnych, reklamowych i PR dla poszczególnych tytułów Wydawnictwa oraz jego czołowych autorów. Kieruje pięcioosobowym zespołem.
Bartosz Kamiński z branżą wydawniczą związany jest od 10 lat. Poprzednio pracował jako specjalista ds. promocji i PR w Grupie Wydawniczej Foksal, a wcześniej w Wydawnictwie Świat Książki.
Jako redaktor, dziennikarz i publicysta kulturalny był związanym z takimi tytułami jak "Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Sukces" i "Ruch Muzyczny".
Z wykształcenia jest teatrologiem.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Kamiński kieruje marketingiem wydawnictwa Prószyński Media