Awanse w Arc Worldwide Polska
Dwie osoby awansowały w strukturach Arc Worldwide Polska.
Milena Matwiejuk, która pracowała dotychczas na stanowisku ArtDirectora, objęła teraz funkcję Creative Group Head w Dziale BTL.Web Designer Adam Smereczyński awansował zaś na stanowisko CreativeGroup Head Działu Interactive.
Milena Matwiejuk, absolwentka ASP w Łodzi, związana jest zrynkiem reklamowym od blisko dziesięciu lat. W Arc pracuje od 2003roku. W związku z objęciem stanowiska Creative Group Head będzienadzorowała prace kreatywne realizowane dla głównych klientówagencji: PTC, Kraft Foods Polska, Diageo, ABB oraz SonyEricsson.
Adam Smereczyński zaczynał swoją karierę w agencji w 2004 rokuna stanowisku Junior Web Designer. Wraz z zespołem kreatywnymzdobył szereg prestiżowych nagród (m.in. trzy Lwy w Cannes, w tymjeden w konkursie Young Creatives 2007, a także European YoungCreatives 2007).
Dołącz do dyskusji: Awanse w Arc Worldwide Polska