Anna Mościcka-Miodek: z Polkomtela do Whites
Anna Mościcka-Miodek objęła nowo utworzoną funkcję growth hackera w agencji marketingu internetowego Whites. Wcześniej pracowała m.in. w Polkomtelu, Agorze i Deloitte.
- Wzrost każdego biznesu zależy od skutecznego docierania do nowych klientów. W branży, w której działa Whites, tradycyjny marketing i jego narzędzia często nie są wystarczające. Moją rolą więc będzie szukanie tego, co działa faktycznie i co najlepiej rozwija nasz biznes - zapowiada Mościcka-Miodek.
Poprzednio, od połowy ub.r. pracowała w dziale marketingu Polkomtela, operatora sieci telekomunikacyjnej Plus. Kierowała tam zespołem zajmującymi się mediami społecznościowymi i projektami specjalnymi.
Wcześniej przez cztery lata pracowała w portalu Gazeta.pl należącym do Agory. Jako kierownik marketingu odpowiadała za komunikację i aktywności w social media.
Ponadto Przez kilka lat pracowała w firmie konsultingowej Deloitte. Jest współzałożycielem School of New Media, gdzie prowadzi szkolenia z zakresu marketingu internetowego i komunikacji w social media.
Dołącz do dyskusji: Anna Mościcka-Miodek: z Polkomtela do Whites