SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AB InBev kreatywnym marketerem 2022 roku na Cannes Lions

Jury międzynarodowego festiwalu reklamowego Cannes Lions International Festival of Creativity przyznało producentowi piwa - firmie Anheuser-Busch InBev tytuł Creative Marketer of the Year 2022.

Anheuser-Busch InBev został wyróżniony tytułem Kreatywnego Marketera 2022 roku na Cannes Lions w uznaniu jego konsekwentnej kreatywności i innowacyjnego zarządzania marką w ciągu ostatnich kilku lat.

Tylko w ubiegłym roku firma AB InBev zdobyła 40 statuetek Lion dla swoich marek - w tym dwa Grand Prix, dwa Tytanowe Lwy, dziewięć Złotych Lwów, dziesięć Srebrnych i 17 Brązowych. Do najbardziej nagradzanych kampanii tego marketera w ostatnim czasie należą „TagWords” Budweisera w Brazylii, „Mecz wieków” Corony w Meksyku, „Tienda Cerca” Bawarii w Kolumbii i „Contract for Change” Micheloba Ultra w USA.

 

- To, co konsekwentnie widzimy na Cannes Lions, to marki napędzające wzrost poprzez wykorzystanie swojego wyjątkowego potencjału twórczego. AB InBev pokazało, jak kreatywność może być wykorzystana jako dźwignia wielkiego sukcesu - mówi Simon Cook , dyrektor generalny Cannes-Lions . - Wiara w moc kreatywnych zdolności przyniosła AB InBev szereg trofeów Lion i podkreśla wiodącą pozycję marketingową firmy. Z przyjemnością doceniamy te trwałe osiągnięcia, przyznając AB InBev tytuł Kreatywnego Marketera Roku.

AB InBev odbierze nagrodę podczas finałowego pokazu nagród Cannes Lions w piątek 24 czerwca. Największy festiwal kreatywny na świecie od 1992 roku nagradza Kreatywnego Marketera Roku (dawniej: „Reklamodawca Roku”). W ostatnich latach zwycięzcami zostali Microsoft (2021), Apple (2019), Google (2018), Burger King (2017) i Samsung (2016).

Dołącz do dyskusji: AB InBev kreatywnym marketerem 2022 roku na Cannes Lions

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl