SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Właściciel Cannes Lions przejmie konkurs Effie

Effie Worldwide, nowojorska organizacja non-profit znana z branżowych nagród Effie, zgodziła się sprzedać swoje aktywa komercyjne Ascential plc, brytyjskiej spółce holdingowej zarządzającej festiwalem reklamowym Cannes Lions, która sama jest w trakcie weryfikacji ewentualnego przejęcia przez brytyjskiego wydawcę Informa.

Effie, pierwotnie powołane do życia przez American Marketing Association w 1968 r., działa pod nazwą Effie Worldwide, globalnej organizacji non-profit, której „misją jest przewodzenie i rozwijanie forum na rzecz efektywności marketingu”.

Firmy nie podały dokładnie, jakie są aktywa komercyjne Effie Worldwide. 

Ascential nawiąże (pod warunkiem uzyskania zgody organów regulacyjnych) długoterminowe partnerstwo z organizacją non-profit Effie Worldwide, Inc., która zostanie zachowana i przekształcona w nową globalną fundację, The Effie Lions Foundation, Inc. Fundacja będzie zaangażowana w kształcenie kolejnych pokoleń talentów, oferując szkolenia wszystkim studentom marketingu, zwłaszcza tym niedostatecznie reprezentowanym w społeczności marketingowej. Ponadto Fundacja stanie się siedzibą istniejących inicjatyw non-profit Lions i zapewni dostęp do niektórych produktów cyfrowych Dywizji Lions, maksymalizując reinwestycje w branży.

„Połączenie Lions i Effie to mocny dowód na to, że skuteczność i kreatywność w marketingu są ze sobą nierozerwalnie związane. Wszystkie światłe firmy wiedzą, że kreatywny i skuteczny marketing napędza rozwój.  o historyczne partnerstwo uzupełni wiedzę i wiedzę na temat efektywności marketingowej i kreatywnej, którą Lions już oferuje za pośrednictwem WARC, The Work i Contagious, dostarczając liderom marketingu na całym świecie dane i dowody potrzebne do uzasadnienia kreatywnego marketingu, który ma znaczenie. Tymczasem utworzenie Fundacji Effie LIONS, Inc. będzie edukować i inspirować naszą branżę oraz poszerzać dostępne dla wszystkich możliwości budowania kariery w zakresie kreatywności i marketingu" - komentuje Philip Thomas, dyrektor generalny Ascential.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Effie, z siedzibą w Nowym Jorku i biurami w Pekinie i Wielkiej Brytanii, ma sieć 59 partnerów obejmującą ponad 125 rynków. Effie będzie nadal kierowana przez Traci Alford, prezes i dyrektor generalną Effie Worldwide.

Warunki umowy nie zostały ujawnione. Effie Worldwide odnotowało przychody w wysokości 10 058 849 dolarów i aktywa w wysokości 5 824 603 dolarów za rok 2022. Jest to ostatni rok, dla którego dostępne są publiczne dane składane w Internal Revenue Service.

„Jesteśmy podekscytowani dołączeniem do Lions z tak komplementarnym, ale odrębnym portfolio marek” — mówi Traci Alford w wydanym oświadczeniu. - „Bliższa współpraca między Effie, jako ostatecznym globalnym punktem odniesienia w zakresie efektywności marketingu, a festiwalem Lions jest ekscytującą perspektywą dla branży, ponieważ nasza zdolność do dzielenia się spostrzeżeniami i znajdowania synergii w naszych danych pomoże przeanalizować rolę, jaką kreatywność odgrywa w napędzaniu ogólnej efektywności marketingu. Razem będziemy w stanie lepiej zrozumieć kluczowe czynniki wzrostu i ostatecznie pomóc wszystkim firmom odnieść sukces”.

Dołącz do dyskusji: Właściciel Cannes Lions przejmie konkurs Effie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl