SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budweiser rezygnuje reklamy przy Super Bowl, woli promować szczepienia przeciw COVID-19

Po raz pierwszy od 37 lat Budweiser rezygnuje z emisji spotu reklamowego przy transmisji telewizyjnej z meczu Super Bowl. Inwestycje przenosi na działania mające edukować o konieczności szczepień i dostępie do szczepionek na COVID-19.

Kadr ze spotu Budweisera o szczepieniach Kadr ze spotu Budweisera o szczepieniach

Budżet, który Budweiser miał przeznaczyć na reklamę przy Super Bowl, zostanie wydany na różne działania marketingowe w br.

Całoroczna kampania rozpoczyna się cyfrowym spotem „ Bigger Picture ”, który informuje o odporności Amerykanów w bardzo trudnych czasach. Będzie emitowany w ciągu tygodnia poprzedzającego mecz o Super Bowl oraz w jego trakcie.

Spot, którego narratorem jest aktorka Rashida Jones, zwraca uwagę na pierwszą Amerykankę, która otrzymała szczepionkę zatwierdzoną przez Federalną Agencję Leków i Administracji, pokazuje też wielu pracowników służby zdrowia szczepionych przeciw koronawirusowi.

 

Rzecznik Budweisera powiedział, że firma przekaże część swojego czasu reklamowego na rzecz jednej z największych w historii USA kampanii edukacyjnych dotyczących szczepionek. Budweiser ma wspierać te działania dodatkowymi kampaniami przez cały 2021 rok.

I chociaż Budweiser nie pojawi się w tym roku z kultowymi Clydesdales na dużych ekranach, nadal planuje zapewnić, że piwo Budweiser trafi w ręce konsumentów. Firma oferuje każdej osobie w Stanach Zjednoczonych, która jest w wieku uprawniającym do legalnego picie alkoholu, szansę na zdobycie dodatkowych nagród w serwisie ABeerOnBud.com.

W tym roku 30-sekundowe spoty przy transmisji z Super Bowl w stacji CBS kosztują około 5,6 mln dolarów. W zeszłym roku telewizja Fox oferowała je w takiej samej cenie, sprzedając około 77 płatnych reklam.

Dołącz do dyskusji: Budweiser rezygnuje reklamy przy Super Bowl, woli promować szczepienia przeciw COVID-19

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl