Najnowszy sezon serialu „Przyjaciółki”, po miesiącu od emisji, ogląda średnio 691 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. To mniej niż jesienią ubiegłego roku.
Nowy, 24. sezon „Przyjaciółek” wystartował na antenie Polsatu 12 września. Premierowe odcinki serialu, podobnie jak ubiegłej jesieni, emitowane są raz w tygodniu, w czwartki o godz. 21.15.
Po niemal miesiącu od premiery i emisji pięciu odcinków serialu, „Przyjaciółki” gromadzą przed ekranami średnio 691 tys. widzów. To przekłada się na 6,54 proc. udziałów stacji w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów, 6,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,16 proc. w przedziale 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Jak do tej pory najwięcej widzów miał ostatni odcinek “Przyjaciółek” wyemitowany 10 października, który obejrzało 784 tys. odbiorców.
Mniej widzów serialu „Przyjaciółki” w Polsacie
W porównaniu do wyników oglądalności, jakie produkcja Polsatu notowała ubiegłej jesieni w analogicznym okresie, “Przyjaciółki” straciły 42 tys. widzów. Wówczas średnia oglądalność po pięciu pierwszych odcinkach wynosiła 733 tys. odbiorców.
Czytaj także: Anita Sokołowska odchodzi z serialu „Przyjaciółki”, jej bohaterka umrze
Serial obyczajowy „Przyjaciółki” zadebiutował na antenie Polsatu w 2012 roku. Opowiada o losach czterech kobiet, dawnych przyjaciółek ze szkoły, które po latach odnawiają znajomość. W obsadzie serialu niezmiennie występują: Małgorzata Socha (Inga), Joanna Liszowska (Patrycja) i Magdalena Stużyńska (Anka).
W ubiegłym roku z serialu odeszła Anita Sokołowska (Zuza), która wystąpiła w 22. sezonach produkcji. Od tamtej pory rozszerzono za to wątek bohaterki granej przez Agnieszkę Sienkiewicz-Gauer (Dorota). Serial produkuje Akson Studio.