Platforma DoubleVerify wprowadza nowe narzędzia dla ochrony marek na Facebooku i Instagramie - kontrolę treści przed wyświetleniem reklam (Pre-screen Content Controls).
DoubleVerify, platforma zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła wprowadzenie w najbliższym czasie dodatkowych narzędzi pozwalających unikać wybranych treści przed wyświetleniem reklam na Facebooku i Instagramie (Feed i Reels). Oznacza to rozszerzenie pakietu niezależnych narzędzi do zapewniania markom bezpieczeństwa (Brand Safety) i dopasowania (Suitability). Ta nowość umożliwi reklamodawcom proaktywne unikanie treści, które uznają za nieodpowiednie, przed wyświetleniem ich reklam, co ma przełożyć się na zwiększoną ochronę reputacji ich marki na platformach Meta.
- Oferując zarówno unikanie treści przed wyświetleniem (pre-screen avoidance), jak i pomiary po wyświetleniu (post-bid measurement), zapewnimy reklamodawcom niezrównany poziom kontroli nad tym, gdzie ich reklamy pojawiają się na platformach takich jak Facebook i Instagram – komentuje Mark Zagorski, CEO DoubleVerify - W miarę jak środowiska medialne stają się coraz bardziej złożone, kluczowe jest, aby reklamodawcy mieli dostęp do zaawansowanych, niezależnych narzędzi, które pomogą im chronić kampanie jeszcze przed ich uruchomieniem. Nasze kompleksowe rozwiązanie dodatkowo zapewnia, że marki mogą „zamknąć pętlę”, wykorzystując informacje z pomiaru po wyświetleniu (post-bid measurement) w celu optymalizacji kampanii w czasie rzeczywistym i maksymalizacji efektywności mediów.
W styczniu 2024 r. DV uruchomiło pomiar bezpieczeństwa (Brand Safety) i dopasowania (Suitability) marki po wyświetleniu na Facebooku i Instagramie (Feeds i Reels). DV klasyfikuje treści bezpośrednio nad i pod miejscem wyświetlania reklam, umożliwiając markom uwierzytelnianie treści otaczających ich działania. Zapowiadane rozwiązanie do unikania treści przed wyświetleniem (pre-screen avoidance) umożliwia reklamodawcom automatyczne zapobieganie wyświetlaniu reklam obok treści, które należą do kategorii „Brand Safety Floor” i „Suitability Tiers” firmy DV, umożliwiając markom filtrowanie wrażliwych treści w czasie rzeczywistym, jeszcze przed licytacją zasobów reklamowych.
Wdrożenie kompleksowej strategii uwierzytelniania oferuje reklamodawcom znaczną wartość, dostosowując mechanizmy kontroli przed wyświetleniem (pre-screen controls) do pomiaru po wyświetleniu (post-bid measurement). Ochrona przed wyświetleniem ocenia treść jeszcze zawarciem transakcji, aby zapewnić wyświetlanie reklam w odpowiednim otoczeniu. Pomiar po wyświetleniu analizuje treści po zakupie wyświetleń, dostarczając reklamodawcom informacji na temat bezpiecznego i odpowiedniego wyświetlania reklam. Takie podejście pomaga markom optymalizować przyszłe kampanie i decyzje dotyczące inwestycji w media.
Oferta DV dotycząca Brand Safety i Suitability jest oparta na zastrzeżonym silniku klasyfikacji treści Universal Content Intelligence™, który analizuje wszystkie typy treści, aby zapewnić reklamodawcom dokładne klasyfikacje, w oparciu o wykorzystanie narzędzi AI.