„Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich (dane za I-III kwartał)
W I-III kwartale 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Tytuł ten zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało „Na Żywo”.
Liderem w tym segmencie pozostaje „Życie na Gorąco” (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) którego średnia sprzedaż ogółem w okresie od I do III kwartału 2014 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 2,19 proc. i wyniosła 594 685 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 3,48 proc. do 328 638 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 232 897 egz., po spadku o 0,92 proc.
Z kolei największy wzrost odnotował tygodnik „Na Żywo”, który zajął jednak ostatnią pozycję. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 4,32 proc. do 180 481 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I-III kwartał |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
771 100 |
594 685 |
594 685 |
793 274 |
608 134 |
608 029 |
Twoje Imperium |
443 128 |
328 638 |
328 638 |
429 684 |
317 593 |
317 593 |
Rewia |
336 906 |
232 897 |
232 897 |
340 448 |
235 065 |
235 065 |
Świat & Ludzie |
300 053 |
196 109 |
196 109 |
301 116 |
194 479 |
194 479 |
Na Żywo |
283 533 |
180 481 |
180 481 |
274 221 |
173 120 |
173 015 |
We wrześniu 2014 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 589 857 egz., po spadku w porównaniu do września 2013 roku o 6,60 proc., największym w rankingu.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (337 696 egz.; wzrost o 0,78 proc.), a trzecie - do „Rewii” (232 059 egz.; w dół o 2,35 proc.).
Również i tutaj najwięcej zyskało „Na Żywo” - było to 4,84 proc.
Wirtualnemedia.pl |
wrzesień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
781 104 |
589 857 |
589 857 |
829 843 |
631 516 |
631 516 |
Twoje Imperium |
472 945 |
337 696 |
337 696 |
453 077 |
335 088 |
335 088 |
Rewia |
344 174 |
232 059 |
232 059 |
333 898 |
237 636 |
237 636 |
Świat & Ludzie |
293 394 |
187 856 |
187 856 |
300 157 |
194 460 |
194 460 |
Na Żywo |
293 382 |
186 169 |
186 169 |
288 434 |
177 567 |
177 567 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich (dane za I-III kwartał)
na Burak Polska,szczerze