SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, Tylko „Twoje Imperium” na plusie

W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Twoje Imperium”, a na czele spadków uplasowało się „Na Żywo”.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszym półroczu 2017 roku względem pierwszego półrocza 2016 roku zmniejszyła się o 3,11 proc. i wyniosła 521 318 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 0,55 proc. do 321 342 egz. Jednocześnie jest to jedyny wzrost w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 221 896 egz., po spadku o 4,49 proc.

Z kolei najwięcej stracił magazyn „Na Żywo”, który spadł z miejsca piątego na szóste. Jego średni wynik sprzedażowy w pierwszym półroczu br. wyniósł 171 544 egz., po spadku o 4,69 proc.

W czerwcu 2017 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 508 725 egz., po spadku w porównaniu do czerwca 2016 roku o 4,03 proc.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (310 402 egz.; w dół o 2,22 proc.), a trzecie - do „Rewii” (209 552 egz.; - 6,27 proc.).

Z kolei najwięcej stracił tutaj „Dobry Tydzień” - było to 6,48 proc. do 156 992 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, Tylko „Twoje Imperium” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl