„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, Tylko „Twoje Imperium” na plusie
W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Twoje Imperium”, a na czele spadków uplasowało się „Na Żywo”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszym półroczu 2017 roku względem pierwszego półrocza 2016 roku zmniejszyła się o 3,11 proc. i wyniosła 521 318 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 0,55 proc. do 321 342 egz. Jednocześnie jest to jedyny wzrost w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 221 896 egz., po spadku o 4,49 proc.
Z kolei najwięcej stracił magazyn „Na Żywo”, który spadł z miejsca piątego na szóste. Jego średni wynik sprzedażowy w pierwszym półroczu br. wyniósł 171 544 egz., po spadku o 4,69 proc.
W czerwcu 2017 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 508 725 egz., po spadku w porównaniu do czerwca 2016 roku o 4,03 proc.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (310 402 egz.; w dół o 2,22 proc.), a trzecie - do „Rewii” (209 552 egz.; - 6,27 proc.).
Z kolei najwięcej stracił tutaj „Dobry Tydzień” - było to 6,48 proc. do 156 992 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, Tylko „Twoje Imperium” na plusie