Wzrost wydatków na reklamę wideo online
Wydatki na internetową reklamę wideo w USA mają w bieżącym rokuwynieść 505 milionów dolarów i rosnąć przynajmniej do 2013 roku.
Taką prognozę przedstawiła firma badawcza eMarketer, wedługktórej w ciągu najbliższych pięciu lat najwyższy wzrost nakładówzostanie uzyskany w 2012 roku, gdy zwiększą się one w porównaniu zrokiem 2011 o 78,9 procenta i wyniosą 3,4 miliarda dolarów.
Tak szybki wzrost oznacza, że reklamodawcy w 2013 rokuprzeznaczą na reklamę wideo online ponad 10 razy więcej pieniędzyniż w roku bieżącym.
Z danych eMarketera wynika też, że materiały wideo w sieciogląda obecnie ponad połowa (52,5 procenta) amerykańskiej populacjii 79,5 procenta internautów. Do 2012 roku oba wskaźniki majązwiększyć się odpowiednio do 62,4 i 87,6 procenta.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamę wideo online