"Wydarzenia" i "Twoja twarz brzmi znajomo" z najdroższymi reklamami w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam na listopad. Najwięcej, bo ponad 120 tys. zł netto trzeba zapłacić za spoty przy “Wydarzeniach” i programie “Twoja twarz brzmi znajomo”.
126,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje spot przy “Wydarzeniach” w dni powszednie. Stawka dla emisji przy wydaniu sobotnim wynosi 78,78 tys. zł i 111,8 tys. zł w niedziele.
Ceny reklam przy serwisie sportowym wynoszą: 86,2 tys. zł w dni robocze, 95,6 tys. zł w soboty i 118,3 tys. zł w niedziele. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 83,8 tys. zł, 86,1 tys zł i 115 tys. zł.
Na 123,4 tys. zł wyceniono z kolei reklamę przy programie “Twoja twarz brzmi znajomo”. Kilka tys. zł mniej, bo 117 tys. zł kosztuje spot przy niedzielnym show “Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami”. 4 tys. zł mniej - 113 tys. zł - trzeba zapłacić za reklamę przy serialu “Pierwsza miłość”.
107,7 tys. zł zapłacą reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy programie “Nasz nowy dom”, a 104,8 tys. zł ci zainteresowani obecnością w paśmie kabaretowym w sobotnie wieczory.
Za spot przy serialu “Przyjaciółki” trzeba zapłacić 79,1 tys. zł, 56,8 tys. zł przy programie “Malanowski. Nowe rozdanie” i 53,6 tys. zł przy programie “Moja mama i Twój tata”.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na listopad.
Dołącz do dyskusji: "Wydarzenia" i "Twoja twarz brzmi znajomo" z najdroższymi reklamami w Polsacie