Wprost.pl z 5,6 mln użytkowników, w dół Newsweek.pl i Niedziela.pl (serwisy tygodników opinii)
Wśród serwisów tygodników opinii zdecydowanym liderem jest Wprost.pl. Miesiąc do miesiąca duży wzrost osiągnęła witryna „Gościa Niedzielnego”, natomiast sporo straciły serwisy „Newsweek Polska”, „Niedzieli” i „Tygodnika Solidarność”.
Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w czerwcu br. Wprost.pl (PMPG Polskie Media) odwiedziło 5,61 mln internautów, co dało 19,29 proc. zasięgu. „Wprost” od maja ub.r. ukazuje się jedynie w wersji elektronicznej, a w jego serwisie większość autorskich treści jest dostępna w ramach płatnej oferty subskrypcyjnej.
Wprost.pl ma trzy-cztery razy więcej użytkowników niż kolejne czołowe witryny tygodników opinii. Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska) zanotował w czerwcu 1,63 mln odwiedzających i 5,6 proc. zasięgu, DoRzeczy.pl (PMPG Polskie Media) - 1,27 mln użytkowników i 4,38 proc. zasięgu, a witryna „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) - 1,06 mln odwiedzających i 3,64 proc. zasięgu.
Serwis Niedziela.pl odwiedziło 985,6 tys. internautów (co dało 3,39 proc. zasięgu), a Polityka.pl - 928,1 tys. internautów (3,19 proc. zasięgu). Natomiast witryna „Tygodnika Solidarność” Tysol.pl zanotowała 716,5 tys. użytkowników i 2,46 proc. zasięgu.
W porównaniu z majem br. na Wprost.pl przybyło 64,6 tys. internautów, co oznacza wzrost o 1,2 proc.
DoRzeczy.pl zyskało 25,4 tys. użytkowników (to 2 proc. w górę), a witryna „Gościa Niedzielnego” - 169,1 tys. (19 proc.).
Za to Newsweek.pl stracił 288,4 tys. odwiedzających (15 proc.), a Niedziela.pl - 228,6 tys. (18,8 proc.). Na Tysol.pl ubyło 89,9 tys. internautów (11,1 proc.), a na Polityka.pl - 43,6 tys. (4,5 proc.).
Dołącz do dyskusji: Wprost.pl z 5,6 mln użytkowników, w dół Newsweek.pl i Niedziela.pl (serwisy tygodników opinii)